Busy, busy, busy! - Reisverslag uit Olds, Canada van nienke pijnen - WaarBenJij.nu Busy, busy, busy! - Reisverslag uit Olds, Canada van nienke pijnen - WaarBenJij.nu

Busy, busy, busy!

Blijf op de hoogte en volg nienke

21 September 2016 | Canada, Olds

Hey allemaal!

Hier weer een kort berichtje vanuit Het geweldige Canada.

Na weer uitgerust te zijn van de mooie reis, gaan we weer aan het werk. Gisteren druk bezig geweest in de nieuwe stal. Donderdag komen ze beton storten in het grote deel van de stal. We hebben de afgelopen dagen veel ijzer op z'n plek gelegd en gevlochten. Vandaag nog de laatste dingen in orde maken en dan kan het beton komen.

Het weer was afgelopen weekend super, zo helder en niet koud! Deze week is het koud, nat en af en toe zon. Aankomend weekend houden ze weer fantastisch weer om er op uit te gaan. :)

Morgen komt er een adviseur naar de maïs kijken, of we het al kunnen hakselen. Hij wordt steeds bruiner...

Ik ga weer snel naar buiten! Vanmorgen was er een koe niet zo lekker, die gaan we even controleren.

Groetjes Nienke!

• 26 September 2016 - 08:54

Marga:

Hoi Nienke, hoe is het met je? Dat hoef ik je eigenlijk niet te vragen volgens mij. Hoe gaat het met de koe? Wat heeft ze? Hier is de maïs afgelopen maandag al gehakseld, de maïs tegenover opa en oma. Het was zo af met zo'n groot machine.

• 27 September 2016 - 10:37

Aukje Van Dreumel (Prinsentuin College):

Hoi Nienke,

Ik maak me een beetje zorgen.... Kom je wel weer naar huis straks...haha. Super leuk dat je het zo naar je zin hebt. Goed dat je zo vaak en zo lang wat schrijft op je blog. En volgens mij gaat Engels spreken ook best goed. Nou veel plezier nog, hard werken, veel leren en vooral genieten, grt

• 27 September 2016 - 21:14

Tante Gite:

Hallo lieve Nienke! Wat kan jij mooie verslagen schrijven! Net of we er zelf bij zijn! Opa Jan leest ze ook en hij zegt dat je ze kan publiceren in een tijdschrift! Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt, volgens mij heb je het enorm getroffen met de familie waar je woont en zij natuurlijk ook met jou! we zijn wel benieuwd naar de baksels die je gemaakt hebt! Die gaan we als je terug bent wel proeven hè! Vrijdag ga iksamen met jouw mama naar Villa Augustus kn Dordrecht. Geniet er nog maar van! Voor je het weet zit je weer in het super drukke hectische Nederland! Hele dikke knuffels!!!