Het weekend - Reisverslag uit Olds, Canada van nienke pijnen - WaarBenJij.nu Het weekend - Reisverslag uit Olds, Canada van nienke pijnen - WaarBenJij.nu

Het weekend

Blijf op de hoogte en volg nienke

29 Augustus 2016 | Canada, Olds

Heyyyy iedereen!!

Hoe is het allemaal bij jullie? Bij mij gaat het goed hoor. Ik geniet ernorm van. In de avond als de zon ondergaat en de lucht is helder, hebben we een prachtig uitzicht vanaf het terras over de Rockies. Heel mooi! Het weer is hier ook lekker, de komende dagen 22/27graden.

Vrijdag hebben we de koeienstal uitgemest. De koeien lopen in een potstal( een groot vak met stro). Er lag inmiddels al een dikke laag in, dus het was weer nodig. Ze rijden de strond gelijk uit over het land. Dat doen ze zelf. Er zijn hier geen regels over uitrijperiode en de hoeveelheid net als in nederland. Vrij simpel hier dat soort dingen. Vrienden van bart kwamen ons helpen met een grote shovel en nog een mestkar. Een gezellige boel met al die brabanders!

Zaterdag hadden we een relaxdag. Wel gemolken hoor! In de ochtend heb ik samen met Sieka (boerin) echte canadese koekjes gebakken, in de middag zijn we naar een canadese babyshower geweest. Heel bijzonder en appart om mee te maken. Heel anders dan bij ons. S'avonds ben ik naar Carly en Bart hun huisje geweest, en hebben we gezellig een biertje gedronken met wat vrienden van hun. Er werd nederlands gepraat aan de mannenbar en engels op de vrouwenbank. Het was erg gezellig!

Tot gauw!

  • 31 Augustus 2016 - 11:48

    J Pijnen ( Opa-oma):

    goede dag nienke

    zo dat ik je verslag gelezen heb krijg ik de tranen in mijn ogen, zo van die geniet er nog eens van
    dat moesten je ouders ook maar eens een keer doen voor het te laat is
    want je vader werkt veel te hard en geniet te weinig van jullie leeftijd
    pim is afgelopen zondag eerste in die klasse gewordern met trekkertrek met de valmet en met de renould wist hij niet ik had geen tijd om te kijken wand ik moest hooien
    ik hoop nog dat je het nog goed gaat verder met je stage
    doe er eens een paar foto's van je verblijf met het volgende berichtje

    verder gr van opa- oma

  • 31 Augustus 2016 - 21:48

    Mieke Hopmans:

    Lieve Nienke,

    Keileuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt.
    Geniet van het werk maar ook van de mooie omgeving , samen met je vrienden en vriendin!
    zoen van Mieke

  • 01 September 2016 - 17:49

    Laurence Wendy En Sam:

    Hoi Nienke

    Hoop dat je leuke tijd hebt en nog gaat krijgen. Maar gaat goed komen als ik je bericht zo lees.
    Veel gezelligheid bij de Brabanders daar in ieder geval. Maak er nog leuke en leerzame tijd van.

    Groetjes van ons

  • 03 September 2016 - 17:56

    Elian Van Adrichem:

    Hoi Nienke,

    Leuk om je verhalen te lezen!
    En wat is Canada een mooi land, als je jullie foto's zo ziet.
    Nou geniet ervan!

    Groetjes Fam v Adrichem uit Fijnaart

    Ps doe Rick en Pj de groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Olds

nienke

Actief sinds 24 Aug. 2016
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 9261

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2016 - 21 Oktober 2016

Buitenlandstage in Canada

Landen bezocht: